mandag 14. november 2011

Presentasjon på Matbloggsentralen

Da jeg så at Matbloggsentralen hadde lagt ut sin presentasjon av meg i dag, måtte jeg ned av stillaset en liten tur. De to damene som er opphav til bloggen, er utrolig ide- og initiativrike. I tillegg til sine egne individuelle  matblogger, tar de dette utrolig fine initiativet til å fremheve mange andre norske bloggere.
Jeg anbefaler en tur innom deres sider fra tid til annen, da de har mye å meddele!
Det går mot slutten av oppussing for denne gang. Og godt er det! Skal bli deilig å få gjort rent etter alt arbeidet.
Varmepipa er montert, og så snart jeg har gitt vinduene siste strøket i dag, kan godt kulda komme. Gleder meg til første kosestund foran nyanskaffelsen, med ost og rødvin! 
Da skal det bli litt mer aktivitet på denne bloggen igjen også. Men nå kaller arbeidet meg tilbake - vi sees!


2 kommentarer:

lirosa sa...

Så herlig blogg du har, fant deg gjennom Matbloggsentralen, Kommer igjen. Lykke til videre:-)

Fra jord til bord sa...

Takk, alltid hyggelig med positive tilbakemeldinger. Velkommen tilbake.