mandag 29. august 2011

Modige ord til ettertanke

Via bloggen Økohuset, kom jeg over følgende video.

The girl that silenced the world for 5 minutes 

Den unge canadiske jenta har et budskap som bør treffe langt flere enn den FN-forsamlingen hun her snakker til. Vi har alle et ansvar gjennom de valg vi gjør.
Takk for at du gjorde meg oppmerksom på denne videoen, Marit!

Det har ikke vært  nevneverdig besøk av sommerfugler siden sommeren 2006. I alle fall ikke på Geitmyra. Derfor var det gledelig at jeg hadde med kamera for en snau uke siden. Da fikk jeg nemlig besøk av en Admiral, eller Vanessa atalanta. Den har jeg ikke fotografert tidligere. Det er nok en gang solhatten som viser seg å ha stor tiltrekning. Beklageligvis hadde jeg ikke med den beste makroen, men dette får holde!


Ingen kommentarer: